250m hahaha

Kom nyss hem från träningen. Nu finns det en annan anledning att gå dit mer än bara träna ;) Hursomhelst, det blev 3 km uppvärmning, lite i gymmet och avslutande 250 m (hahaha) i vattnet. Eftersom att det sista gav någon träning alls, så får det bli riktigt hårt på söndag istället. 

 

Nu ska jag snart skjutsa ner min lillebror till sin träning. Han punkterade däcket på cykeln igår och har ingen lust att gå dit i regnet så jag är snäll och kör. När jag kommer hem blir det till att koka ihop lite middag och sen kila iväg till jobbet. Seriöst, 18-22.15 en fredagkväll! Varför kunde inte någon annan få dom passen? Jag vill väl också ha fredagsmys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0