7/10-09

Onsdagen 7 oktober har varit en lång dag med blandade känslor. Av mina jobbtimmar satt jag endast ner på min rast som varade 1 timme. Resten av tiden stod,gick eller sprang jag. Det kändes i benen efteråt kan jag säga.

 

Gjorde jordens värsta mega kap idag. Vanligtvis kostar en Mer 50cl 12.90:- men vi hade massa på jobbet som går ut om typ en månad så det var super-rea 2 för 10:-. Jag tvekade inte ens på att köpa. 10 st står så fint nere i min hall just nu, eller 9 förresten för jag drack nyss upp en. 

 

Efter maten som bestod av pasta, bacon och äggula satt jag i mitt rum och tyckte riktigt synd om mig själv. Vinden ven utanför fönstret och jag förlorade en vän på Facebook. Det var ingen vanlig vän, det var min bästa vän. När tårarna var torkade gick jag och tränade istället. Tränade bort ilskan och besvikelsen. 20 min på crossen och 1 km simning senare mådde jag mycket bättre. Ännu bättre mådde jag när jag gick hem och åt en kexchoklad och drack mer. Vips så var alla kalorier som jag nyss hade tränat bort tillbaka igen. 

 

Jag ska försöka få pappa att byta efter namn. Hur coolt skulle det inte vara att stava Qnorn!! Det är ju gå kanon bra...not!

 

Nu borsta jag borsta tänderna och krypa i kojs. Imorgon väntar jobb 11-19 och direkt efter det ska jag glida över till Johanna husbåt som ligger i stan och kolla läget. Ska ta bilen in och jag säger bara lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0