9 oktober

Först vill jag bara säga att jag hittade på första försöket både till Långholmen och hem därifrån. Det gick kanon bra förutom att jag körde 30 på en 50 väg och 3 taxibilar körde om mig haha!

 

Jag hade köpt med två bakelser från jobbet, en prinsessbit och en annan med botten,grädde,vanlijkräm, choklad och blåbär. Vi delade på en ask toffifee också. Herregud alltså, det var längesen jag hade så ont i magen. Jag hade riktigt ont när jag kom hem, i fortsättningen är det antingen eller som gäller. Samtidigt var det värt magontet för det var sjukt gott.

 

Just nu sitter jag i sängen och ska snart iväg och träna. Vet inte riktigt vad jag ska göra, får vänta och se hur mycket folk som är där. Är det mycket blir det kondition men om det är lite får det bli lite styrka också. Jag längtar tills det är klart för så kan jag komma hem och göra pannkakor till lunch (:

 

Juste! Får inte glömma att jag ska jobba i kväll igen. Det är ju fredag och jag stänger ju alltid då, woho..! Efter jobbet ska jag troligtvis hem till Linnéa och chilla lite. Man måste vara social även om jobbet tar upp största delen av mitt liv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0