äter frukost runt lunch

Jag vet inte när jag sov såhär dåligt senast. Först kunde jag inte somna, låg och vred mig, pratade med Linda i telefon och kom på vad jag kanske vill göra när jag kommer hem från Thailand. Inte Göteborgsplanerna utan någon annat. Låg i sängen när Roast på Berns började men jag somnade inte förrän i reklamen på 2 1/2 men som var strax efter midnatt. Inte nog med det jag sov inte skönt. Vaknade vid 7 för att blåsan höll på att spräckas och när jag kom tillbaka till sängen hade jag svårt att somna om trots att jag var trött som en bäver. Sov 1,5 timme längre än planerat och därför stuvar jag som lite i dagens planer.

- Gå på promenad på Zooooey (som för övrigt snodd mammas ostmacka imorse och åt upp den. Hon åt även upp plastpåsen som mackan låg i.)
- Träna
- Äta mat
- Jobba

 

Åt en rejälfrukost (enligt mig själv precis). Det blev både smörgås, yoghurt och banan. Så nu vet ni det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0