bad hair day

Mitt hår är totalt upplöst! Det är platt och rakt, hur kul är det på en skala liksom? Björn Axéns volumemaster är min bästa vän men, som idag när jag inte orkade använda den är håret katastrof. 

 

Tog en promenad nu på förmiddagen hem till pappa och hämtade bilen. Passade även på att ta med mitt headset till mobilen så jag kan få en vägbeskrivning av Johanna till båten samtidigt som jag kör. Jag är alltså väl förberedd men jag vette sjutton om det kommer gå så bra ändå haha!

 

Men innan jag ska åka dit ska jag som vanligt till jobbet. 11-19 står på schemat idag. Finns väl inte så mycket att säga om det antar jag. See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0