closed

Fördelen med att se inspelade program på tv brukar vara att man kan spela förbi alla reklamer. Våran tv har tyvärr tappat den funktionen nu när den har fått ryck och det betyder att ifall man spolar så hänger sig allt och när det sätts på igen så har man tappat 2-4 min. Mindre kul och därför spolar jag inget, vilket i sin tur betyder att jag inte tjänade något på att spela in. Förutom att jag inte missade programmet men jag blir ändå tvungen att kolla på reklamerna.

 

Okej, det är kul att se att jag lyckades skriva en så lång text om något som ingen absolut inte bryr sig om. Det känns som att jag borde stänga igen affären för kvällen för ju längre jag skriver desto tråkigare blir det.

 

Vi hörs imorgon. God natt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0