bror och tårta, på en torsdag?

Jag älskar överraskningar och igår var det dags för ännu en. Det började bli dags för min bror att hälsa på hemma sen han flyttade till Lund i augusti. Så igår kom han hem men den enda som visste om att han han skulle komma var jag. Det är så roligt att se hur alla reagerade på att se honom, först träffade vi mamma. Vi låg och kollade på tv när hon kom hem från jobbet, hon frågade vad hon gjorde i hennes soffa och sen fick han 1000 pussar. Benjamin och Oliver träffade han när vi satt och åt, Oliver satt med öppen mun och var helt chockad medan Benjamin bara fortsatte äta. Pappa kom hem sist av alla och skrattade lite chockartat innan han kom in i verkligheten igen. 

 

Jonathan ringde hem när han hörde att jag hade fått tårta för att jag tog körkort och var arg över att han inte att fått någon tårta när han tog körkort. Såklart lovades att att få en alldeles egen tårta när han kom hem med texten “grattis till körkortet”. Sagt och gjort, igår blev det en försenad körkortstårta, han har ju trots allt haft körkortet i 2 år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0