en ledig dag, äntligen!

Igår var det full rulle hela dagen. Gick upp vid halv 9 och innan jag stupade i säng runt midnatt hade jag hunnit äta frukost med lite coopisar, låna en bok på biblioteket, köpt en liten ryggsäck på Stadium, bestämma vilken kamera jag (pappa) ska köpa, fixa vaccin, ringa försäkringsbolag och jobba ett kvällspass. Där snackar vi fullt ös!

 

Därför fanns det inget bättre sätt att börja min lediga dag på än en riktigt lång sovmorgon. Resten av dagen ska jag befinna mig i ett vakuum och bara göra saker som jag tycker är kul;
- Äta frukost
- Skriva mejl till Sanna och berätta vad som egentligen händer i Sollentuna
- Träna
- Äta prinsesstårta

 

Det här kommer knappast ta hela dagen, vilket betyder att jag har massor av tid när jag inte behöver göra någonting alls. Den tiden kommer jag tillbringa i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0