fit for thai

God morgon!

 

Just nu sitter jag och äter frukost hemma hos mamma. Åkte ju och handlade åt henne igår vilket betyder att det som finns här hemma just nu är saker som jag tycker om hihi. Jag kunde helt själv bestämma vilken ost, vilken müsli, vilket bröd, smaken på juice, allt helt själv. Där gick jag och plockade i godan ro med musik i öronen och när jag kom till kassan var det bara att dra mammas kort. Underbart!

 

Om 50 min ska jag möta upp Stinis och Mikispikis på gymmet för att träna och sen plaska lite i vattnet också. Annars då, joo jag ska ner till centrum och byta batteri i bilnyckeln och så ska jag jobba 18-22.15.

 

På tal om jobb kan jag ju berätta att jag hämta mitt schema som gäller fram till Thailand igår. Jag ska jobba fre-sön stängning varje helg fram tills jag åker. Det är 37 dagar kvar, 26 av dom dagarna ska jag jobba (154,5 tim) och 17 av dom här tiderna är på fre-sön. Jag hoppas att dom här dagarna går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0