freedom!!

Skrivet 22.59:

Äntligen är jag ledig. Tre dagar av välförtjänt ledighet har jag framför mig. Nu har jag jobbat 74 timmar på 11 dagar, tro mig när jag säger att det känns i kroppen (och i plånboken hehe). Detta är även anledningen till att jag inte har skrivit de senaste dagarna. Kändes inte som att det var någon idé att skriva att jag skulle jobba hela tiden eller att jag skulle jobba. Om vad som hade hänt på jobbet eller vad som skulle hända. Jaa, ni fattar att det inte så skulle bli så kul att läsa om sånt. 

 

Här kommer helgen i korta drag istället;

I fredags var jag hemma hos Linnéa. Var nog inte meningen att det skulle bli fest men det anslöt sig mer och mer folk dit när festen på Stinsvillan var slut. Var lite för trött för att vara social men det var trevligt ändå. 

Lördagsmorgonen började med en promenad med Zoey och en frukost i soffan. Chillade framför tvn och innan jag drog till jobbet. Jobbade 14-22.15, lyssnade på matchen på en rasslig radio i kundtjänst. Kom hem, åt chips och somnade. Vilken lördag!

Hade bestämt med Linnéa att vi skulle träna på söndags förmiddagen. Sagt och gjort! Blev 20 min på crossen, lite styrketräning och 3 km på bandet. Kändes riktigt bra faktiskt, det är inte ofta det händer men när det händer är det en skön känsla.Hade kunnat fortsätta springa någon kilometer men jobbet kallade.

 

Idag har det inte hänt något speciellt. Sov till 12.45 sen kom Linda förbi en sväng. Vi gick hem till mamma och hämta Zoey. Åt lite lunch/middag innan det var dags för mig att dra till jobbet. Första kommentaren jag får från min kollega är “du ser sjuk ut”. Tack! Det var sista gången jag var osminkad på jobbet. 

 

Nu kollar jag på de sista minuterna på Roast på Berns. Ska strax fixa lite morötter med dipp, vi hörs! Puss

22.59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0