gröt

 Kom nyss hem från stan och jag måste säga att det är märkbar skillnad på vädret där och här. Det är mycket varmare inne i stan och när man går av tåget här vill man dra på sig mössan. Jag tar mer än gärna på mig den nu för om fem veckor är jag i Bangkok och då kommer jag absolut inte behöva någon.

 

Var inte tänkt att jag skulle köpa något i stan men det blev ett volympuder för 99:- som jag tänkte ha med mig till Thailand eftersom jag inte kan ha med min volumemaster och mitt hår är tråkigt när det inte är någon volym. Köpte ett par skinnhandskar inne på Åhléns också, kan inte fortsätta att låna mammas hela tiden plus att det är sjukt kallt att köra bil utan barhänt(?) och där funkar inte tumvantar direkt. Bytte en träningstopp på HM också men eftersom det var samma pris så räknas inte det som ett köp. Vi hann med att äta lunch och promenera till Gamla stan också innan det blev dags för hemgång. 

 

Nu tänkte jag gå ner och fixa lite gröt, en riktigt rövarmiddag! Har varken ork eller inspiration till att göra något annat. Ska till jobbet om 50 min och då passar gröt som handen i handsken :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0