jalla jalla, tåget åker!

Mina armar är helt döda. Det var till och med jobbigt att borsta håret förut. Mitt gympass innehöll väldigt mycket armträning, jag kommer döö! Så nu har jag fått säga att jag är trött i armarna, det räcker så.

Skjutsade nyss min bror till Centralen, han skulle hem till Lund igen. Vi åkte 30 min innan tåget skulle gå hemifrån och det var knappt. När vi kommer till Solna börjar köerna på motorvägen och det var 17 min kvar tills tåget skulle gå. Det blev till att köra lite olagligt över heldragna linjer men vi hann! De 7 minuterna som var kvar när vi kom fram till centralen räckte precis till att hämta ut biljetten och springa till perrongen. 

 

Nu måste jag cykla iväg till jobbet alldeles strax. Blir ett kortpass på 4 timmar men eftersom jag får 800:- så är det lätt värt det hehe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0