kattbebisar

Raggsockorna och halsduken är på, ljusen är tända och elementet är inställt på högsta värmen. Det är alldeles för kallt i mitt rum för att jag ska kunna vara här inne, händerna är som isbitar. 

 

Planeringen med Linda gick väl som vanligt. Vi brukar inte komma fram till så mycket men en lite bit framåt kommer vi alltid. Idag bestämde vi att vi måste till Thailändska ambassaden och fixa visum, fast vi bestämde så klart inte när. Vi åkte till Stinsen och köpte packpåsar och en bok om Thailand. Sånt är mycket roligare! Nu har vi biljett, ryggsäck, solkräm, lite böcker och packpåsar. Äh, vi har gott om tid. Det är faktiskt hela 5 veckor och 5 dagar kvar tills vi åker!

 

Svängde förbi Stina också för att kolla på kattbebisarna och dom var väldigt mysimysiga! Var inte där så länge, kollade på ett Gossip girl avsnitt också innan jag rullade hemåt igen.

Ska äta middag om ungefär en timme och sen tänkte jag kila iväg till gymmet en sväng. Fast jag måste vara hemma igen kl 21 för då är det DH på tv och det vill man ju inte missa.  

 

Nu: städa rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0