kundfräs

Idag var det kundfräs på jobbet. (arg kund som fräser = kundfräs.) Det gick alldeles för långt, så långt så att jag imorgon kommer gå och ta en snack med högsta hönset på jobbet för att få veta vart gränsen går. Vad får en kund säga/inte säga till mig och vad har mina medarbetare för ansvar när jag blir nedtryckt?

 

Annars hände det inget speciellt på jobbet. Jag arbetade på som vanligt men med lite annorlunda uppgifter som att att rulla kundvagnar på parkeringen och fylla på påsar men självklart med det vanliga som att ha kassa och gå ut med returer. En underbar söndagskväll helt enkelt!

 

Nu tänkte snart (när jag orkar) gå upp för att sminka av mig + borsta tänderna och till sist lägga mig i sängen. I morgon väntar en ny dag full av nya överraskningar, de flesta positiva hoppas jag. Ska bla förbi vaccinationscentralen och kolla upp om vi hinner vaccinera och för svinis innan vi åker. God naaaaattt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0