leta kläder

Ska snart klä på mig;
- underställ
- träningströja
- fleecetröja
- jacka
- mjukisbyxor
- skid/regnbyxor
- skidstrumpor
- vinterkängor
- mössa
- vantar
- halsduk

 

och sen åka iväg och hämta mamma och Zoey. Känner på mig att det kommer bli iskallt och bara stå och titta. Tror jag ska ta med min termosmugg med te i för att inte förfrysa helt. 

 

För er som är extra intresserade av mitt liv vill jag bara säga att jag åt några pizzabitar som jag hittade i fryser istället för hamburgare. 

 

Nu ska jag försöka hitta alla sakerna som jag rabblade upp förut. Lättare sagt än gjort.


Kommentarer
Postat av: mikispikis

haha du bytte design, va kul när vi snacka om det ;)

2009-10-28 @ 19:22:16
URL: http://frootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0