måndag 5/10

Heeeej!

 

Jag är på super bra humör! De 10 timmarna jag hade på jobbet gick helt sjukt fort. Det var så skönt att slippa sitta i kassan och stirra på klockan, istället plockade och fixade jag massor av andra saker. Den här veckan har vi 3 praoelever. Alla har någon gång praoat, vilket betyder att alla vet vad såna får göra. Skitsakerna som ingen annan vill göra, haha. Det är inget att gråta över, det är något vi alla får gå igenom i livet och nu är det deras tur. 

 

Loggade nyss in och kollade saldot på mitt bankkonto. Varje gång jag har dragit det de senaste dagarna har jag varit rädd för “köpet ej godkänt” men det behöver jag inte vara. Hade 1300:- på kortet. Sing hallelulja! Tänk att några extra nollor kan göra en människa så glad.

 

Klockan 18 ska jag möta Ellenpellen på Stinsen för att äta middag. Vi skippade helt enkelt bullarna idag. Sorgligt men sant. Lutar åt thaimat istället, vilket är ungefär 10 gånger bättre. 

 

Vilken dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0