mot jobbet!

Har precis tryckt i mig en hamburgare, satt som en smäck i magen efter träning. Blev konditionsträning idag, 20 min cross och 2,5 km på bandet. Inget att hurra för men jag var verkligen inte på träningshumör och det är bättre än ingenting. 

 

Börjar jobba kl 16 idag och den här veckan blir det över 50 timmar jobb.

 

Mån: 7.15-17

Tis: 16-22.15

Ons: 9.30-18

Tors: 11-19

Fre: 15-22.15

Lörd: 14-22.15

Sön: 14-22.15

 

Plus att jag jobbade helgen som var plus måndag nästa vecka, vilket blir 11 dagar på rad. Men det är värt det sen när lönen kommer och ännu mer när jag ligger på stranden i Thailand!

 

Nu måste jag fixa mig lite. Inte mycket men lite grann. Brukar man inte bli pigg av att träna? Jag är stentrött och väntar bara på att det ska vända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0