mys by myself

Nu sitter jag och myser lite för mig själv. Har städat upp lite här inne, satt på Lugna favoriter och tänt ljus. Sofie borde komma vilken sekund som helst! Träningen med Mikis gick bara bra, tog inte i super hårt men imorgon ska jag träna med Linda och då ska jag vara d ö d efter. Punkt slut.

Resten av kvällen har jag inga planer för. Lär inte göra något speciellt heller. Har fortfarande inte strukit kläderna som jag har sagt att jag ska göra de senaste dagarna, så det ska väl göras. Hörde precis på radion att det är rosa bandet gala på tv3 ikväll, det kanske är värt att kolla på det. 

 

Nä hörrni, vet ni vad? Nu börjar jag undra vart Sofie har tagit vägen? För 1 timme sen skrev hon att hon bara skulle till centrum och köpa en mascara och sen komma. 

 

Sooofie, vart är duu??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0