ny design

Som ni ser så är designen ändrad lite. Jag önskar att jag skulle kunna göra sånt själv men en tills jag kan det får jag ta hjälp av google. Det är väl inte min önskedesign direkt men den är bättre än den som var innan! 

 

Har hängt med mina käre mor idag. Vi har varit på tippen och slängt skärp, på en trädgård och köpt ett träd och sen var vi på kyrkogården och la dit en krans. Hade tänkt att köra ett gympass idag men icke. Planen var att jag skulle ha gjort det nu på kvällen men istället ska jag följa med mamma och Zoey och träna agility. Ska bli kul att se hur duktig min lilla prinsessa är! Duktig bloggare som jag är tar jag självklart med mig kameran.

 

Ska åka om ungefär 1 timme och innan dess tänkte jag stryka lite kläder och äta middag. Idag blir det något riktigt lyxigt, hamburgare! Hör ni hur änglarna sjunger? hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0