onsdagkväll

Onsdagkväll och andra träningspasset för veckan är avklarat! Idag blev det 4 km på bandet + 500 m plask i bassängen. Det är skönt att simma på onsdagskvällar för då är det mörk i simhallen och tända ljus står på kanten. Det enda som saknar är en radio med Lugna favoriter.

 

Sminkkursen gick bra, blev en neutral sminkning med mycket brunt. Hon passade på att noppa mina bryn lite och det tackar vi gudarna för. Kan inte minnas när det gjorde senast haha! Hade lite svårt att bestämma vad jag skulle köpa för pengarna men det blev en concealer + borste och en ögonskugga + borste. Det var ingen idé att köpa puder eller fondation efter som jag kommer vara mycket brunare när jag kommer hem från Thailand och då kommer den inte passa efter det och det är onödigt att köpa något som man bara kan använda i fem veckor hehe. 

 

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv med mina småbröder. Har precis stekt lite pannkakor och tjockat i mig dom, mumsi. I kväll händer det inget speciellt, ska kolla på Stockholm-arlanda och Greys som jag spelade in förut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0