slappisdag

Vilken slappisdag! Gjorde allting som jag hade tänkt att göra idag förutom en sak, gissa vad? Precis, träningen. Den får bli dubbelt så hård imorgon istället.

 

Det här är min första kväll som jag hade tänkt att äta middag med familjen på väldigt länge. Vad händer då? Jo, ingen är hemma. Pappa och B&O skulle på hockey och mamma skulle iväg till stan och inte heller äta middag hemma. Tack för den! Men jag hänger inte läpp för det i all evighet utan jag smsade Mikis. Hon slutar kl 21 och då kommer hon hit så ska vi äta fajitas. Gott va? ;) Innan dess hade jag tänkt att dammsuga här nere som pappa har bett om. Så att jag gör någon nytta idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0