sleep tight, don´t let the bedbugs bite!

Kissie var ju inte alls med i kvällens Debatt, även om det stod att hon skulle det överallt. Fan. Jag tycker det är kul att se henne på tv bara för att hon är så patetisk!

 

Imorgon ska jag träffa Linda simhallen vid 11 för att träna och simma. Innan dess ska jag äta en rejäl frukost och åka förbi mamma för att lämna alla saker, dags för en vecka där nu. Därför måste jag gå upp “redan” 9.30 för att hinna och enligt mig är det super tidigt. Fast jag har ett litet knep för att komma upp på morgonen, om man dricker en stor kopp te på kvällen så måste man gå upp och kissa direkt när man vaknar och vips är man uppe (om man inte går och lägger sig igen för att snooza lite förstås!), smart va ;)

 

Innan jag släcker lampan ska jag läsa de sista sidorna i SOLO som jag köpte häromdagen. Den tidningen ger verkligen läsning för pengarna, om man jämför med Veckorevyn som har gått ner sig ganska rejält de senaste året. Kommer nog hinna med några sidor i “Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak” innan ögonlocken ramlar ihop. Det är en hemsk men bra bok, stackars Pigge. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0