söndag 25/10

Väcktes nyss av ett telefonsamtal såhär på morgonkvisten, trevligt trevligt! Nooot! Det kommer att komma ett ypperligt läge för mig att ge igen, believe me ;)

 

Pratade nyss med Linda som är på jobbet redan för att kolla vilken tid som stod på schemat. Skulle egentligen ha jobbat 17-21, sen blev jag frågad om jag kunde jobba 15-22.15 istället och nu står 17-22.15 på schemat. Vad vill dom mig?

Nu tänkte jag rulla mig ur sängen och släpa mig ner och äta lite frukost. Efter det ska träningskläderna på och jag ska ge mig iväg med destination gymmet. Fast fan, cykeln är hos mamma. Åh vad mycket jobbigare allt blev när jag måste förbi där först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0