söndag

God morgon svenskafolket!

 

Hade tänkt att gå upp lite tidigare idag för att ställa om kroppen till i morgon när jag börjar jobba 7.15. Det gick inte riktigt som planerat utan jag gick upp vid halv 11. Det blir helt enkelt till att bita ihop i morgon. Heter det i morgon eller imorgon? Min dator insisterar på att det är alternativ 1 men jag tycker det ser hel knäppt ut. 

 

Har nyss ätit frukost, en skål jordgubbsyoghurt med guldmüsli. Nu måste jag bara låta maten smälta lite innan jag cyklar iväg till gymmet. Idag ska jag köra hela gympasset hehe. Vill inte ens tänka på träningsvärken jag kommer få eftersom jag knappt kunde röra armarna när jag hade gjort 1/8 av passet härom dagen. 

 

7 veckor kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0