svettdroppar

Jag hatar att inte vara svettig när jag har tränat klart för då känns det inte som att man har gjort något. Det hade jag verkligen inte problem med idag, svetten fullkomligt rann. Stora glänsande droppar som dalade ner över mitt röda ansikte, låter det inte underbart?

 

Nu ska jag duscha, börjar jobbet om 1,5 timme. Ska prova mitt nya schampoo och balsam för första gången, yeey! Jag har också köpt Tresemmé som alla andra och eftersom flaskorna är så stora så kan jag inte ta med dom till gymmet där jag oftast duschar. Så jag säger bara; upp till bevis, super schampoot från tv!


Kommentarer
Postat av: mystiska M

jag tycker el schampoo är superb!

2009-10-19 @ 13:48:35
Postat av: Anonym

2009-10-19 @ 13:49:14
URL: http://frootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0