tid med träning?

Jag mötte Linda strax efter 11 och när jag var hemma och tittade på klockan så var den 14. Tre timmar åt att träna och då simmade vi inte ens. Herregud! Kan tidningarna sluta skriva “alla har tid att träna, man måste bara hitta tiden”. Jag förstår att hårt arbetande människor inte har tid, det tar ju en evighet. Dock är jag inte en hårt arbetande kvinna utan bara en arbetande så jag får väl ta mig den tiden det tar. 

 

Nu är jag inne på min femte helg i rad som jag jobbar stängning. Fredagsmys och allt vad det heter kan jag ju bara glömma. Jag får äta den mat som finns hemma runt 15-tiden på fredagar. Plus att jag byter förälder på fredagar gör att det finns ännu mindre mat. Hade planer på att äta pyttipanna med stekt ägg men det gick i kras när vi inte hade någon hemma. Längst in i frysen hittade jag istället hamburgare, bröd och pommes. Så det får bli min middag idag (om jag får i mig någon med tanke på att jag har mumsat upp hela chokladen jag fick av Sofe, haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0