uttråkad

Jag har varit vaken i fem timmar och inte gjort något vettigt för fem öre! Jag har cyklat till mamma, gått ut med Zoey och ätit frukost, that´s it. Resten av tiden har jag hängt i soffan framför tvn. Försökte få Jennifer att träffa mig efter hennes jobb men hon hade redan bestämt med sin mamma så vi bestämde att ses nästa vecka istället. 

 

Tänkte åka och handla åt mamma senare, men det är först om några timmar... ååh jag är uttråkad x 1000!! Har redan varit på promenad med Zoey i det fina vädret så det orkar vi (läs:jag) inte gå på igen. Städa orkar jag inte göra.. blä. Nu kom jag på vad jag ska göra, jag ska leka med Zoey. Vi ska springa tunneln, hoppa över den, leka med korvarna på snöret, leka med bollen, snurra runt, sitta fint hoho nuu ska vi ha kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0