22.07

Kan någon förklara för mig varför jag nyser? Det känns som att någon har något emot mig. Allt jag ber om är att få vara frisk som dom andra barnen. Snälla!

 

Har nyss varit ute och övningskört med papi, det blev inte så långt men det är bättre än ingenting. Nu måste jag verkligen skärpa mig med teorin, det är inte många veckor kvar nu tills att den ska skrivas. Kvällens att-göra var att baka en kladdkaka. Stina satt och pratade om att hon skulle baka en när vi var hemma hos henne, vilket gjorde att jag också ville baka en. Det var därför jag sprang, för att få äta kladdkaka utan ångest, haha! Dock hade vi inget ströbröd hemma men det köpte vi när vi var ute och körde men nu är jag inte sugen längre. Den får helt enkelt vänta till imorgon. Om jag bakar den på dagen så kan jag äta den efter jobbet. mmm va gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0