22.24

Yoooo! Nu sitter jag upptryckt i hörnet av soffan pga att min tonårige lillebror måste ligga utsträckt över soffan. Fotboll ska det vara på tvn också, det kan inte bli värre. Kom nyss hem från Vallentuna, var där och sålde min cykel. Trodde att det skulle klirra skönt i kassan, vilket det gjorde tills jag insåg att 2000:- gick åt till “hyra” för att jag bor hemma.  

 

Åkte med Stina till Täby för att hon skulle köpa en höstjacka. Hon hittade ingen som passade sig men jag hittade en jätte mysig grå tröja med paljetter på axlarna från HM. En röd/rosa mössa från Gina med tofs blev det också, kände att det gäller att lysa upp mörkret så mycket som det går. 

 

Hann aldrig äta min bakpotatis tidigare ju men den slank ner till middag istället tillsammans med skagenröra. Nu är det desperata hemmafruar på tv, byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0