arg kund på coop

Gokväll!

Det här är andra gången på två veckor som jag måste ta mig hem utan cykel från jobbet när jag har cyklat dit på en. Första gången blev den ju stulen och idag lossnade pedalen på vägen dit. Vad har jag gjort för fel? 

Blev ett kundtjänstpass idag. Precis som alla andra dagar man står där kommer det alltid fram några knäppgökar och klagar. Idag hade jag en kund som blev rosenrasande på mig. I torsdags hade han köpt en film som han hade glömt att hämta ut. Den ville han hämta ut idag, men han hade inget kvitto. Då bad jag honom kontakta huvudkontoret för att dom skulle kunna kolla upp det på hans kort, då slant det för honom. Han blev så förbannad så det inte går att beskriva. Det är väl inte mitt fel att han har glömt att hämta ut filmen och sen slängt kvittot? Jag gav honom ett förslag att ringa till huvudkontoret med om inte han vill göra det så är det upp till honom. Det är inte jag som har satt upp reglerna, jag gör bara mitt jobb. 

 

Nu sitter jag i soffan och kollar på slutet av Freaky Friday. Mamma och B&O är i gamla stan och går på spökrunda. Jag tycker det räcker med att gå kvällspromenad med Zoey i parken. Man hör ett rassel i buskarna och inbillar sig minst 63 saker som finns där inne. Väntar tills dom kommer hem innan jag går och lägger mig. Imorgon är det jobb 9.45-22.15 som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0