chilinötter och träning

Sitter och kämpar med en skål chilinötter. Jag förstår inte hur jag kan vara så känslig mot starkt. Dom här nötterna får mig att svettas! Maten i Thailand kommer säkert ha vara stark och jag vill ju kunna äta den så man kan säga att jag jag just nu går i chili-terapi. Åt thaimat på Stinsen förra veckan och drack säkert tre glas till maten för att min tunga höll på att bränna sönder. Detta är inte mänskligt! 

 

Var som sagt och tränade igår, sprang först 3 km och sen simmade jag 500 m. På torsdag har jag bokat så att en gyminstruktör visar mig hur allt fungerar där och tills dess håller jag mig till löpbandet, crossen och simhallen. Det är mycket roligare att kombinera gymmet och simhallen än att köra var för sig. Det är som träning på olika sätt, efter löpbandet svettas man och efter simningen är man mer trött i kroppen. Älskar att sitta i bastun efter duschen och känna att hela kroppen är seg. Det är en av dom skönaste känslorna som finns!

 

Nu är det dags att sova. Ska försöka ställa tillbaka dygnet lite, har blivit alldeles för sent dom senaste dagarna. Men imorgon ska jag unna mig själv att inte gå upp före  11.30. Skööönt!

 

God natt.


Kommentarer
Postat av: stina

All thaimat är inte stark, så du kan vara lugn min vän! ;)

2009-09-29 @ 11:17:18
URL: http://frootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0