död efter träning

Nu håller jag på att laga mat, köttfärssås och spagetti ska det bli. Köttfärsåsen puttrar på spisen och vattenkokaren fixar pastavattnet under tiden. Det blir en riktigt tidig middag i min familj, brukar nästan aldrig äta före 19. Idag ska vi ut och övningsköra och mamma har ingen lust att vara ute när det är mörkt(?), så planerna är att komma hem innan dess. 

 

Min kropp var helt slut efter 30 min på löpbandet och spinningcykeln samt 500m simning. Trodde inte att jag hade så lite ork, det är bara ett tecken på att den ska tränas mer. När jag kom hem somnade jag direkt i soffan, det finns ju inget skönare ställe att somna på. 

 

Efter övningskörningen ikväll har jag inga planer. Mamma har hyrt filmen “flyga drake” så det blir nog att kolla på den om det inte går något bättre tidigt. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll för imorgon blir så långt ifrån sovmorgon man kan komma!



Kommentarer
Postat av: s

Grattis till körkortet!

2009-09-23 @ 15:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0