eehh, nej tack!

Herregud. 10 år. Aldrig i livet.

Kom nyss hem från träning. Hade ingen lust att simma idag så det blev bara 5 km på löpbandet istället. Har alltid hatat att springa på såna men nu gillar jag det. Får väl se hur länge det håller i sig. 

 

Köpte en bakpotatis förut som jag hade tänkt att äta nu. Men den ska tydligen vara inne i 1 timme(?!) så jag hinner inte för att  pappa bad mig ta med Benjamin till Stinsen för att köpa jeans och Stina kommer och plockar upp mig vid 5 för att vi ska till Täby centrum. Blev en kexchoklad och smörgås istället, potatisen får vänta till imorgon istället. Nu måste jag duscha, kan ju inte lukta skunk hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0