en liten uppdatering

Hej där! Tänkte bara tala om att jag fortfarande lever, även om det är knappt. Är helt sjukt trött, kanske inte så konstigt med tanke på vad klockan är nu och att jag började jobbet för 21 timmar sen och har haft full rulle sen dess. Åkte direkt till Kista efter jobbet, därefter hem till mamma för att hämta saker, hem till pappa och duscha och äta middag och sen cyklade jag till Linnéa och chillade med lite folk. Blev senare än jag trodde att det skulle bli och nu känner jag att det är dags att sova. 

 

Har inte fått reda på vilken tid jag jobbar i morgon men jag hoppas att det är på eftermiddagen någon gång. Har nämligen 20% på JC i helgen och har därför planer på att köpa ett par jeans. Var alldeles för lat för att ens orka prova ett enda par när jag var i Kista. 

 

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0