freedag!

Hej!
Fick ett jobbpass idag 12-20. Nu är jag hemma hos mamma för att gå ut med Zoey och lämna saker, husbyte förstår ni. Skönt att jobba ett dagpass så man har kvällen ledig. Visserligen har jag haft väldigt många lediga kvällar den här veckan, men om jag jobbar på dagen och är ledig på kvällen kan man njuta mer eftersom man då har slitit hela dagen ;). Ikväll ska jag till stan, antingen med Sanna eller med Sofie och Linnéa, det beror på ifall Sanna är frisk eller inte. Kul ska jag ha iallafall för det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: en liten bloggerska

hej : ) måste bara få kommentera och säga hur otroligt duktig du är på att formulera dig skriftligt! :) och sedan en liten fråga...



förut läste jag något inlägg om att du och dina kompisar hade gått ut och käkat när någon utav er fyllde år.. fick alla betala för sig själv då? funderar nämligen på att göra samma sak nu när jag fyller år och har inte råd att bjuda alla...



kram!

2009-09-06 @ 18:00:06
URL: http://lovelyju.blogg.se/
Postat av: en liten bloggerska

Svar: Tack så jättemycket! Känns skönt att veta att det funkade för dig och att dina kompisar blev nöjda :)



kram

2009-09-07 @ 12:11:09
URL: http://lovelyju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0