höstkväll

Då var jag äntligen hemma igen. Sitter framför brasan i världens skönaste fåtölj men brasan tänd framför mig. Gulaschsoppan står på spisen och äppelkakan i ugnen, vad mer saknas för en riktig höstig söndagskväll? 

 

Kommer nog inte göra så mycket annat än att sitta i den här fåtöljen och läsa teori. Förhoppningsvis är det sista kvällen jag behöver göra det. Nervositeten kokar inom mig, det är så mycket att det nästan sprutar ut genom öron och näsa. Eller det sprutar ut för det är det enda jag har pratat om på jobbet och många håller tummarna för mig, så nu är det upp till mig att visa vad jag går för!



Kommentarer
Postat av: tobbe

om du klarar teorin, men kuggar uppkörningarna många gånger så måste du skriva om teorin

2009-09-20 @ 19:31:08
URL: http://frootie.blogg.se/
Postat av: t

men det går nog bra ska du se

2009-09-20 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0