life goes on

Jag hade ett par givande samtal igår som betydde riktigt mycket. Livet går vidare, även om det är svårt att intala sig själv det. Nu ska jag ta hand om mig själv och ta en dag i taget. Det finns värre saker än att kärleken tar slut även om det känns som att jorden går under just när det sker. Jag har mina vänner och det är jag mer än nöjd med. 

 

Hade satt klockan på 9.30 för att träna men istället gick jag upp mycket senare och åt kladdkaka till frukost. Nu har jag precis duschat och ska snart cykla till Zoeyboey. Vi ska ut på promenad och äta lunch. Hon är den bästa vän man kan ha. Hon var din vän också, det vet både du och jag. I kväll blir det jobb 15.45-22.15. Fast Linda och jag ska till jobbet lite tidigare för att prata med våran chef om Thailand. 

 

Det är nog som ljuset långt där framme. Thailand alltså. Hur mycket livet än suger här hemma just nu så vet jag att om 2,5 månad ligger jag på en strand och njuter. Jag vet att ni är avundsjuka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0