lördagsmys

Ligger i våran nya soffa och jäser. Har proppat i mig chips med dipp och fanta. Yeeah! Det var kul tills allt kom ner i magen och la sig som en klump haha. Slutar jag äta för det? Nej för alla vet att när man är mätt går det alltid att pressa ner lite extra innan man sprängs. Åh, nu tog dom fram morötter att dippa. Mumma!

 

Jag hann aldrig till Stinsen idag. Övningskörde massor med pappa istället. Kändes som att det var viktigare. Det är inte långt kvar nu..! Vi (läs: jag) lyckades få en punktering igen. Förra gången det hände märkte vi de inte förrän vi hade parkerat med nu lät det helt plötsligt konstigt när jag körde och då visade det sig att ena bakdäcket var tvärplatt. Eftersom jag och pappa har bytt däck tillsammans tidigare (ca 1 månad sen) visste vi exakt hur man skulle göra och lyckades byta däcket på bara 20 min. 

 

Vet inte vilken tid jag börjar imorgon, spännande va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0