måndag

God morgon! Har precis tryckt i mig en banan och ska iväg till gymmet om ett tag. Har inte haft någon lust att skriva i helgen men ska försöka ta mig i kragen och göra det i veckan. Problemet är bara att om man inte har någon lust blir det tråkiga inlägg som ingen vill läsa, inte ens jag och är det illa.

 

Härom natten hade jag mardrömmar om mitt körkort. Att jag såg förjävlig ut på bilden, det är ändå mitt id för de kommande 10 åren!!. Förhoppningsvis får jag hämta ut det idag men samtidigt vet jag inte om jag vill det, tänk om jag ser hemsk ut.

 

Har fått schema från jobbet för de kommande 4 veckorna, tror även att det är ett fast schema. Det är ju hur bra som helst!! Det som är mindre bra är att jag jobbar stängning varje fredag och lördag kväll.Varje partydag slutar jag 22.15. Tyvärr kommer det nog vara så tills jag åker. Hej då partyliv!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0