måndag

Jag älskar den nya soffan, den är som ett L med en ligg-del. Hur skönt som helst! Gissa vart jag kommer befinna mig denna lediga vecka haha ;)

 

Igår efter jobbet lurade Tobbe med mig till Stina, Sofie och Mikis. Hade ett 9-timmar långt arbetspass i kroppen så jag var inte tiptop om man säger så. Det var mysigt så länge jag var vaken, fick sova 20 min i Stinas säng innan jag fick skjuts hem. Tänk hur skönt det kommer bli om jag kan ta bilen själv snart istället för att bli körd. Inom loppet av 14 dagar har jag förhoppningsvis klarat både teorin och uppkörningen. Samtidigt vill jag inte hoppas allt för mycket eftersom jag har hört många som har kuggat första gången. 

 

Den här veckan är jag ledig tis-fre och kommer därför ägna större delar av min vakna tid åt att plugga. Jag hade även tänkt att hinna med en dag på stan (löning imorgon!), träna minst 2 gånger, plus att pappa har bokat in någon hemlig grej på onsdagkväll 19.30.  

 

Ringde försäkringskassan för en stund sen, får tillbaka 1000kr för att min cykel blev stulen. Det tackar jag för! Har ett jobbpass 17-21 idag och innan dess ska jag hinna med en körlektion också. Men först av allt ska jag stänga av tv, sätta på lite skön musik och öppna teoriboken. Kuligt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0