mat mat mat

Morn morn!

Jag hade sjukt svårt att somna igår och jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli ikväll. Kan inte alla fjäril vänta lite med att flyga runt där inne, förstår dom inte att det kittlar i min mage? Sitter och äter lite frukost nu, brukar aldrig vara hungrig på morgonen men nu är jag hungrig som en varg. Kan det ha med fjärilarna att göra?

 

När vi ändå är inne på mat-spåret så kan jag berätta om min lunch jag har med mig. Hemmagjord hamburgare och morötter med dipp. Sing hallelulja! Jag längtar redan tills jag har lunch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt kvinna:) jag tror du kommer klara det! Och klarar du det inte är det inte heller hela världen. :D puss på dig

2009-09-20 @ 16:29:11
Postat av: stina

det var från mig

2009-09-20 @ 16:29:35
URL: http://frootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0