mot simhallen

God morgon! Kul att jag måste sätta dubbla alarm på mobilen för att komma upp såhär dags. Ändå ringde första alarmet kl 9 och sen snoozade jag i över en timme! Jag tror inte att min kropp är inställd på hur många timmar den får sova utan hur långt in på dagen haha. 

 

Har precis ätit upp min frukost och ska snart cykla iväg. Ska först hem till mamma och gå ut med Zoey och efter det ska jag träffa Julia i simhallen för att plaska lite. När vi bestämde att vi skulle simma frågade Julia hur långt jag brukar simma, stolt som tuppen svarar jag “jag brukar simma 1 km”, svaret jag fick var väl inte riktigt förväntat “aha, jag brukar simma 3 km”. Det visade sig senare att den lilla mörten har gått på simning i 6 år. Jag tänker då inte simma en meter längre än 1000 för då döööör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0