sluta sätta press på mig!!

“Om inte du klarar uppkörningen så heter jag Kalle”. Det var vad min körlärare sa till mig efter lektionen idag. Visst, super kul att höra! MEN jag känner väldigt många som har kuggat uppkörningen första gången så jag vill inte intala mig själv allt för mycket. Det är bara att slappna av och hålla tummarna, det går som jag kör. 

 

Sitter i soffan och kollar på Roast på Berns. Det är så mycket roligare än förra veckan, kanske för att jag tycker allt dom säger om Pernilla stämmer. Jag hatar Wahlgren-familjen, dom är bara för mycket. Spelade in Svenska Hollywoodfruar förut så det ska jag sätta på när Roast är slut. 

 

Har inget speciellt att berätta, så det här får räcka för nu. Eller joo! Jag har köpt den nya Fructis hårsprayen med bambu som det har varit så mycket reklam om. Den är sämst! Håret känns bara slitet och smutsigt. Aa, det var nog allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0