spelar det någon roll vilken dag det är?

Jag ska vara ärlig, jag har inte full koll på veckodagarna. På jobbet fick jag sms av Stina om att jag var helvirrig och det tycker tydligen Linda också. Igår var det måndag, idag tisdag och imorgon onsdag. Så, då har vi det klart för oss iallafall. 

 

Innan jobbet idag berättade Linda och jag för våran chef att vi ska åka iväg i vinter, vilket hon inte tyckte om. Hon tyckte vi skulle arbeta hos henne istället haha, samtidigt som hon tyckte det var bra att vi passade på att resa medan vi var unga. Tänk dom som börjar plugga direkt, jag förstår mig verkligen inte på dom människorna! Det som var mest skönt att höra var att det var en självklarhet att vi får jobba kvar på Coop när vi kommer hem igen! Passade på att säga att jag ville jobba massor fram tills vi åker så nu kommer pengarna rulla in, förhoppningsvis! 

 

Om en timme börjar 2 1/2 men på tv, det är lite som en tradition för mig att se det. Det är två avsnitt efter varandra men jag somnar alltid i reklampausen i det andra programmet. Ovanligt att jag somnar när jag kollar på tv... 

 

Ska försöka gå upp runt 10-tiden imorgon, måste vända tillbaka dygnet lite. Borde hinna med att springa (om halsen är bättre), ringa försäkringskassan om cykeln, plugga körkorts-helvetet och åka till Rotsunda och lämna in min gamla cykel innan jag ska jobba klockan 16. Hehe troligt att jag hinner med allt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0