thaaaaimat!

God eftermiddag!
Klockan är strax efter halv tre och jag ska äta lite lunch. Var och tränade på förmiddagen 20 min på crossen och 3 km på bandet är bättre än ingenting hehe. Imorgon har jag gyminstruktion där jag tillsammans med en tränare går igenom alla maskiner, så snart kan jag börja använda dom också.
Om en timme ska jag iväg och hämta Jonas, vi ska hem till honom och äta thaimat. Dels för att han är skyldig mig det men även för att se om vi kan umgås som kompisar. Vi får se om det går eller inte. Mat ska jag ha i vilket fall som helst! Innan dess ska jag klä på mig och gå ut med hunden.
Nej, jag heter inte Lisbet Gustavsson. Förra veckan ringde dom från Dell och nu från UBS, båda gångerna för att hämta upp min trasiga dator. Det enda problemet är bara att jag inte har någon trasig dator. Om dom ringer igen ska jag säga att den inte är trasig längre utan att den helt plöstligt har börjat fungera. Det är inte mitt fel att Lisbet är klantig och ger ut fel nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0