tisdagskväll

Jag är besviken, ruskigt besviken. Under 1 timme och 5 min höll sex komiker på att roasta Björn Gustavsson och jag tror att jag skratta tre gånger, max fyra. Trodde verkligen att jag skulle ligga dubbelvikt av skratt men nej. Hoppas det är bättre nästa vecka. 

 

Idag är det tisdag och jag lever som att det vore lördag, det gör jag varje dag. Vaknar runt 11 (då har jag satt klockan för att inte sova för länge), äter frukost, läser lite körkortsteori, duschar, äter mat och går till jobbet. Det är ungefär så alla mina dagar ser ut. Kul? möjligtvis de fyra första dagarna men sen tröttnar man. Jag lovar! Så imorgon ska jag sätta klockan på 10, går förhoppningsvis upp 11, äter en mini mini mini-liten frukost och sen ska jag ut och springa. Om det är dåligt väder så slipper jag, men annars är det ett måste. 

 

Hittade mina student-tackkort idag. Det är tre månader sen och jag har inte skickat ut dom än. Detta ska göras i veckan! Ska även göra en polisanmälan och lämna in cykel på reparation (min gamla alltså) och sen jobba lite också. Herregud, hur ska jag hinna med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0