träning

 I natt sov jag 12 timmar och det var skönt! Just nu sitter jag och äter frukost, youghurt och guldmüsli. Om 50 min ska jag möta Julia vid simhallen för lite träning. Det här är tredje gången jag går dit på 2 veckor nu och pengarna bara flyger iväg. Funderar på att köpa ett kort istället, dock har jag problem att välja vilket eftersom vi åker om 2 månader. Antingen finns det ett 10 gångers kort för 600:- eller ett 3 månaders för 1000:-. Får se vilket jag väljer. 

 

Igår hade mamma bakat en jättefin prinsesstårta med texten “grattis till körkortet!” och så hade hon ritat en bil på. Jag tog några kort med mobilen vägrar skicka över dom till datorn så ni får tyvärr inte se. Om det är någon som vill ha en bit finns det massor över, vi är bara 4 pers så inte ens halva tårtan gick åt. 

 

Efter träningen ska jag till Vällingbycentrum, har aldrig varit där men det blir säkert kanon bra! See yoou later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0