uppkörning

Idag har varit en lång dag. Har inte velat skriva att jag har haft uppkörning men såhär såg min dag ut:

 


Kl 9.06

Kom precis hem från uppkörningen. Är varken godkänd eller kuggad. Pga värdetransport rånet i Västberga är det kö i hela Sollentuna inklusive motorvägen. På 40 min hann jag till Norrviken, backa runt ett hörn och sen körde vi tillbaka. Jag är godkänd i krypkörning iaf haha! Ska tillbaka kl 13 för att göra en ny och då är det förhoppningsvis mindre bilar.Tur i oturen är väl att jag den här gången körde med Ing-Marie, bitchen som är känd för att kugga tjejer. Det sa till och med min körlärare. Den här gången ska jag köra med Johan, vi håller tummarna en gång till!

 

Kl 12.33

Nu har nerverna börjat spöka igen. Har fått i mig en korv till lunch och ska cykla iväg om 10 min. På mina timmar sen jag kom hem har jag kollat på vänner, sovit och övningskört med mamma. iiiih neeerööööstt!

 

Kl 13.38

JAG HAR TAGIT KÖRKORT, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIIIIS! :D:D

2009-09-24 @ 10:06:45
URL: http://cktheone.blogg.se/
Postat av: en liten bloggerska

grattis!!! :D

2009-09-24 @ 20:10:11
URL: http://lovelyju.blogg.se/
Postat av: Biro

GRATTIS FELLAN!!! fan va kul :)

2009-10-02 @ 14:11:03
Postat av: Anonym

GRATTIS FELLAN!!! fan va kul :)

2009-10-02 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0