första september

Nu är jag riktigt stolt över mig själv för jag har nämligen varit ute och sprungit! Blev en sväng på 5 km ut på järvafältet och tillbaka. Härligt härligt! 

 

Igår var jag och kollade på film i Väsby och sov över där också. Kom hem strax före 13 idag och insåg att jag inte hade någon nyckel med mig. Ingen cykelnyckel hade jag med mig heller så vart jag än skulle ta mig så var jag tvungen att gå, kul kul. Som tur var är mamma ledig idag så jag gick dit, duschade och åkte till Stina. Där chillade vi tillsammans med Mikis och Mia, åt lite mat och bara var. Handlade på Coopis på hemvägen, enda chansen att påverka middagen. Köpte en ny bakform också, så ikväll ska det bakas kladdkaka. 

 

Men nu är det duschen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0