61/70


Jag hade träningsvärk i mina ben igår när jag skulle sova. Kanske inte så konstigt eftersom jag var i stan mellan 13-22. Köpte en ny väska, två baslinnen, en t-shirt och en annan tröja. Hittade även ett par jeans inne på HM men dom var slut i min storlek och fanns inte heller i någon av de 5 andra HM-butikerna jag var inne i.

Baletten var annorlunda och inte riktigt min grej. Men jag var där och har jag varit kulturell nog för fem år framöver.

Om ett tag kommer Stina. Just nu är hon och jobbar med utvecklingsstörda barn. Jag får sms "jag leker med tågbana, vad gör du?". Det känns som att det där jobbet passar henne alldeles utmärkt! Ska passa på att göra ett till teoritest innan hon kommer, det är kul när det går bra fast man tror det går dåligt. Det som är mindre kul är att jag inte kan se vad jag svarar fel på utan fortsätter och chansa på de frågor jag inte kan. Meningslöst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0